Bez kategorii

Błędy reputacyjne w biznesie – jak utrata zaufania niszczy wartość firm

Błędy reputacyjne w biznesie – jak utrata zaufania niszczy wartość firm

Marcin Jendrzejczak
Produkty rolno-spożywcze w wojnie celnej UE–USA

Produkty rolno-spożywcze w wojnie celnej UE–USA

Łukasz Ambroziak
Niski i zróżnicowany poziom kompetencji finansowych na świecie

Niski i zróżnicowany poziom kompetencji finansowych na świecie

Błażej Lepczyński
Ekonomia narracyjna, czyli jak historie stają się wirusowe i wpływają na wydarzenia gospodarcze

Ekonomia narracyjna, czyli jak historie stają się wirusowe i wpływają na wydarzenia gospodarcze

Monika Czerwonka
Geniusz i hazardzista, czyli ten rozwijający firmy technologiczne

Geniusz i hazardzista, czyli ten rozwijający firmy technologiczne

Piotr Rosik
„Mitteleuropa” – nadal aktualna niemiecka strategia gospodarcza

„Mitteleuropa” – nadal aktualna niemiecka strategia gospodarcza

Artur Adamski
Zrozumienie ekonomii sztucznej inteligencji

Zrozumienie ekonomii sztucznej inteligencji

Milena Kabza
Makroekonomiczne skutki boomów mieszkaniowych

Makroekonomiczne skutki boomów mieszkaniowych

VoxEU
Mity zamiast metek, czyli budowanie prestiżu marek luksusowych przez content marketing

Mity zamiast metek, czyli budowanie prestiżu marek luksusowych przez content marketing

Marcin Jendrzejczak
Wschodząca gwiazda Azji

Wschodząca gwiazda Azji

Ewa Cieślik